Obserwatorzy

piątek, 7 grudnia 2012

Bałwanek glinianek

Masę solną na jakiś czas będę musiała sobie odpuścić bo od dwóch miesięcy mam nie czynny piecyk w domu i nie mam jak suszyć wyrobów. A ze męczyła mnie już od dłuższego czasu ogromną chęć lepienia to wymyśliłam że ulepie figurki ale nie z masy lecz z gliny samoutwardzalnej :) 

I powstał sobie bałwanek

moja pierwsza praca z ta materią więc proszę o wyrozumiałość :)

jak wyschnie porządnie to go pomaluje i wam pokażę :) tylko nie wiem ile to potrwa...
To on zamieszka w stroiku ze sznurka :)

Gline samoutwardzalna kupiłam w sklepie plastycznym za 7 zł 300g


 nie mam pojęcia czy to dużo czy mało ... tak czy siak widzę ze cudownie się z nią pracuje  i na pewno będzie więcej glinianych prac, na razie bez wypalania ale z czasem kto wie... :)

A że wczoraj były mikołajki to mam dla was zdjecia Naszej pomocnicy mikołaja :) 

 Dobranoc kochani :)




11 komentarzy:

  1. Kochana przetarłaś szlaki:) od dłuższego czasu przyglądam się tej glinie i się zastanawiałam czy to warte zachodu ale widzę że tak, bo bałwanek 1klasa!Ja też bym chciała mieć taki piec marzy mi się ze kiedyś zrobię sowę albo anioła .Może kiedyś się spełni:)A pomocnica cudna normalnie do schrupania :)Zapraszam do mnie Edward Tulan czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanek super , muszę i ja spróbować...Dzieciątko urocze....Miłej niedzieli pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. ach zdjecia sa cudne ... a ten gliniaczek śliczniutki ...pozdrawiam icpeluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. I bałwanek i mikołajek - przesliczne. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) jutro mam imieninki i urodzinki razem :) zdam relację na pewno :)

      Usuń
  5. Bałwanek śliczny. Mała pomocnica równie urocza, napracowała się i usnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuj wszystkim za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bałwanek, już czekam na pomalowany efekt :):) a pomocniczka urocza jak i mama :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekochana ta pomocniczka! Też kiedys podchodziłam do gliny amoutwardzalnej, swietny patent dla nieprofesjonalistów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomocnik Mikołaja jest słodki :) a raczej słodka :)
    A tak przy okazji to wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty