Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

Wymianka na dobranoc :)

W zeszłym miesiącu zapisałam się na wymiankę na dobranoc organizowaną przez Szycie Izabel :) 
W wymiankce miała znaleźć się rzecz wykonana własnoręcznie która ściśle związana jest z tematem wymianki,książka lub gazeta którą można poczytać przed snem, oraz przydasie i slodkasie oczywiście :) 

Moją parą wymiankową była Ela z blogamoje szydełkowe przygody :) 
dla której przygotowałam... 

Deseczkę z baranami w świetle księżyca... w sam raz na dobranoc :D 

 oraz do tego sennik dla kobiet i gazetkę z robótkami , przydasie ( jeszcze świąteczne bo paczuszkę wysyłałam przed świętami wielkanocnymi) i slodkasie oraz naklejeczki dla malucha :)

A dziś dotarła do mnie paczuszka od Eli :) 

A tam ... 


 książka w szydełkowej okładce, zakładeczka i stworek- potworek poduszeczka do przytulania :) moja Zuza już z nim biega i usiłuje wyrwać mu oko :P 
były też przydaśki :) 
 No i slodkasie 
Dziękuję bardzo organizatorce oraz mojej wymiankowej koleżance za Super wymianke z której jestem zadowolona bardzo :) 

Pozdrawiam Sedecznie komentujących i czytających te moje wywody :) Wiosenne uściski :*


6 komentarzy:

  1. Deseczka z barankami jest cudna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka- potwierdzam :) Deseczka juz zdobi maja kuchnie :) Ja swojego posta chyba 20 kwietnia umieszcze .) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystko a ta deseczka z owieczkami jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty